POrn Site ????

My photo
Jb, Johore, Malaysia
oh I really don't care about me ! Please behave myself here otherwise wertu2 will die afterwards I nunyun !

Thursday, 8 November 2012

Malang x habis2 menimpa

lepas satu2 jadi
subject nya xde lain ... aku jugak jadi mangsa... terhutang budi la ape la... x faham betul...xnak kawan ckp je ar daripada awal..senang ...blah ar .... semak je ....
jangan salahkan aku bila lepas ni aku trolling balik laaa...semua ade feedback laa..bukan suka2 nak buat org sedih dalam hidup ni...fikirlah ...x luak pon ape yg budi nya sangat selama ni ... aku macam ni jugak... jangan berselindung dengan kata2 ...
dulu ckp mcm2 ape2 laaa...last2 xde evidence yg jadi ... habis madu sepah dibuang jauh2 ..sikit pon x ingat ape yg penah jadi ... xpe laaa...semua ygjadi ade hikmah nya kan ...
I still have people who care and love me ... membazir je selama ni ...aduhhaiiii... buang tenaga aku pernah jumpa orang macam ni...
mcm senang sangat dan terlalu simple anggap semua benda dan fikir pasal diri sendiri saje .... belah lah kau...jangan ingat aku lagi laaa.... ko yg decide kan ... good for you laaa ... nak marah pon xde gune kalau jenis x fikir pasal org lain ...let time shows what happen next.

No comments:

Post a Comment